woensdag 12 januari 2011

Bij een cadeau een cadeautje cadeau!

Ja, je leest het goed! Ik kreeg van mijn vader de tip om een Business Bootcamp te gaan doen bij Open Circles. Daarna kreeg ik een cadeau in de vorm van een vervolgtraining Master Entrepreneur en Financial Freedom.
“Weet je wat jij zou moeten doen?”
Om heel eerlijk te zijn, had ik in het begin een gevoel van weerstand. Dat gevoel van iets moeten… Meestal ben ik degene die anderen zegt wat ze zouden moeten doen ;-). Ben er toch maar heengegaan want mijn vader was er zelf al heen geweest en zo enthousiast en energiek daarna. Dat wilde ik toch ook wel eens meemaken!
Hoewel ik nogal nuchter, achterdochtig en licht pessimistisch van aard ben (noem het zelf liever realistisch), en al behoorlijk wat trainingen heb gevolgd, vond ik het opmerkelijk hoezeer de informatie en oefeningen me raakten. Hoeveel ik in deze 2 dagen heb geleerd. En vooral over mezelf!
Vond deze 2 dagen namelijk heel confronterend, er werd me een grote spiegel voorgehouden. Vooral dat er steeds een keuze is die je zelf kunt nemen om je eigen succes te creƫren.
Het meest is me bijgebleven, dat je juist moet durven vragen wat je wilt bereiken! Als je zelf niet precies weet, zegt en vraag wat je zou willen, hoe zou een ander dat dan kunnen weten en je kunnen helpen bij wat je wilt?
Het volgen van deze trainingen en wat het met je doet is een echt cadeautje. Alles is energie en dat hebben we aan den lijve ondervonden. Nisandeh Neta en zijn team kunnen de energie van de hele groep behoorlijk op peil houden. Wat ik er allemaal opgestoken heb is enorm. Als ik mijn aantekeningen terug kijk, ben ik nog onder de indruk van de hoeveelheid waardevolle informatie, die we in een paar dagen hebben verwerkt. En nu komt er het op aan om die informatie in actie om te zetten. En met een mindset vol energie gaat dat lukken. De slogan luidt immers: ‘Discover what you want, create a plan, and follow through’. 
Wie volgt?

1 opmerking: